» صهیونیسم تاریخ را اینطور تحریف می‌کند

دیوید اروینگ (David John Cawdell Irving) متولد 1938 نویسنده و تاریخدان و متخصص تاریخ جنگ جهانی دوم معتقد است که این یادداشت‌ها ساختگی و ابزاری شده است برای درآمدزایی میلیونی. بیشتر مورخان دنیا که هولوکاست را افسانه صهیونیست‌ها می‌دانند تاکید کرده‌اند که خاطرات آن‌فرانک جعلی است.

اروینگ: هولوکاست افسانه است

اروینگ که از سال 1988 میلادی بارها تاکید کرده که «هولوکاست افسانه است و مدارکی در دست دارد که بر اساس آن نسل‌کشی نسبت داده شده به آلمان نازی هیچگاه اتفاق نیفتاده است»، در خصوص خاطرات جعلی آنه‌فرانک، سوالاتی مطرح می‌کند و می‌گوید: این خاطرات بسیار پخته نگارش شده و این، از قلم دختربچه‌ای که به 13 سالگی نرسیده، دور نیست؟ چرا پدرش اتو فرانک قبول نمی‌کند که یادداشت‌ها تحت آزمایش‌های مستقل، تخصصی و مطمئن [تاریخی] قرار بگیرد تا صحت آن اثبات شود؟

اروینگ به درآمد هنگفت ناشی از جعل این خاطرات نیز اشاره می‌کند و می‌گوید که پدر آنه‌فرانک ثروت هنگفتی از فروش کتاب‌ها و فیلم‌ها و نمایشنامه‌هایی کسب کرده که بر اساس یادداشت‌های دختر او تهیه شده است. همچنین درآمد هنگفتی از خانه او که به موزه تبدیل شده است، حاصل می‌شود. همین موزه  در طول سالیان، نقشی بسزا در نهادینه شدن «تاریخی مجعول» در اذهان می‌شود.

صف بازدیدکنندگان از خانه آنه فرانک که موزه شده است؛ اما آیا می‌دانند از چه بازدید می‌کنند؟

تاریخ در این خصوص، از کجا و چگونه توسط صهیونیسم تحریف می‌شود؟
ماشین تبلیغات صهیونیسم جهانی، ابزار و رسانه‌های متعدد و متنوعی برای هدف قرار دادن طبقات مختلف جامعه دارد. یکی از این ابزارها سیستم سراسری آموزشی است. تا همین لحظه حداقل 215 مدرسه در 14 کشور نام «آن فرانک» بر خود دارند و خطرناک‌تر از این، آن است که این داستان مجعول وارد مواد درسی شده است. بنابراین دانش‌آموزان بی‌شماری که از کودکی این داستان را مطالعه می‌کنند و آموزش می‌بینند به هنگام بزرگسالی نمی‌توانند حتی به ذهن خود خطور دهند که چنین چیزی حقیقت ندارد. تاکنون بیش از 20 فیلم و نمایشنامه و نمایشگاه مختلف در بیش از 25 کشور تهیه و برگزار شده است. بسیاری از جمعیت‌های خیریه به این اسم نامیده شده‌اند.

اهمیت این تحریف تاریخ روشمند زمانی بیشتر روشن می‌شود که نگاهی به پروتکل‌های صهیونیسم انداخته شود (هرچند که برخی به جعل آن اعتقاد دارند) جایی که در پروتکل 16 آمده است: «به جاى کلاسى‏سیسم و تاریخ عهد باستان که چیزهاى بد آن، بیش از چیزهاى خوب است، مسائل مربوط به آینده را مورد مطالعه قرار مى‏دهیم. به علاوه تمام حقایق مربوط به قرون گذشته را که مطلوب ما نباشند، از ذهن آدمیان پاک مى‏کنیم و فقط اشتباهات حکومتهاى غیریهودى را به حال خود مى‏گذاریم و مطالبى چون نحوه زندگى عملى، رعایت نظم، نحوه برقرارى روابط با دیگران، پرهیز از خودخواهى که موجب گسترش بدی‌ها است و مسائل تربیتى دیگرى از این قبیل، در برنامه ‏اى جداگانه و متناسب با مراحل مختلف زندگى تهیه و تدارک مى‏بینیم. بى‏شک این برنامه از اهمیت ویژه‏اى برخوردار خواهد بود».

همچنین در پروتکل شماره 2 آمده است:
«اطاعت بى‏چون و چرا از مهمترین شرایطى است که ما [یعنی صهیونیسم] براى انتخاب مدیران در نظر مى‏گیریم و هیچ ضرورتى ندارد که آنها در زمینه مدیریت تحصیلات و اطلاعاتى داشته باشند. اینگونه مدیران همچون مهره شطرنج در دست مشاوران و متخصصانى خواهند بود که ما از کودکى آنها را براى اداره امور جهان تربیت خواهیم کرد… به‌علاوه آنها را در زمینه امور سیاسى، تاریخ و تحلیل وقایع، آموزش مى‏دهیم. مى‏دانیم که غیریهودیها طورى تربیت شده‏اند که نمى‏توانند وقایع تاریخى و مشاهدات خود را بدون پیشداورى تحلیل کرده و از این تحلیها نتیجه عملى بگیرند و یافته ‏ها را راهنماى عمل خویش قرار دهند. بنابراین، ضرورتى ندارد که ما به آنها اهمیت بدهیم. بگذار که سرگرم شوند و عمرى را در آرزو و امید بسر ببرند و به خاطرات گذشته خویش دل خوش نمایند. بگذار خود را با اصولى که ما به نام علم (و تئورى) به آنها دیکته کرده‌‏ایم سرگرم کنند.».

عمق خطر این تحریف زمانی بهتر روشن می‌شود که نگاهی به آینده کنیم و این تحریم را در سطح وسیعی از تاریخ ملل و کشورهای مختلف شاهد باشیم.

منبع : فارس


نظرات شما عزیزان:

Neo
ساعت11:10---11 ارديبهشت 1391
در مورد این دختر یه چیزایی شنیده بودم ولی کامل نبود. جالب بود. این فقط یه گوشه‌اشه.
قالب وبلاگتم خیلی خوب شده.
در ضمن این مطلب رو هم بخون. خودم نوشتم.
http://arman-r292.mihanblog.com/post/97


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1386برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 1434
بازدید ماه : 1425
بازدید کل : 199089
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1