•  

 

د

اين عكس چي ميخواد بگه




تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

فراماسونري جهاني، علاوه بر بهره گرفتن از شواليه هاي خود كه در لژهاي ماسوني و ساير مجامع مخفي فعاليت مي كنند، حساب ويژه اي بر روي پياده نظام خود كه اقشار فريب خورده ي جوامع مختلف هستند باز كرده است. اين اقشار كه عمدتاً از اقشار برخوردار و ثروتمند جوامع مختلف هستند را شايد بتوان ماسون زده ناميد.



قبل از هر چيز، نويسنده ي اين مقاله بر خود لازم مي داند تا چند نكته را به خوانندگان محترم يادآوري نمايد

 

برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید  



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 
  

واکاوی جریان فدک(قسمت دوم) 

 ب) ادعاهای حکومت!
حکومت در مقابل حضرت(س) عمدتاً دو ادعا مطرح کرد:
1. صدقه بودن فدک
 برای مشاهده کامل این پست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید  
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 
 
  

در دهه های اخیر توجه بسیاری از اندیشمندان به موضوع اسلام و غرب جلب شده است و این اهتمام در کشورهای غربی نسبت به کشورهای اسلامی بیشتر است. حال سئوال اینجاست که علت برتری و امتیاز دین اسلام نسبت به دیگر ادیان چه بوده که تا این حد بر عمق اندیشه و تفکر غربی ها اثر گذاشته است؟ این تأثیرگذاری آنچنان بوده که برخی از نویسندگان و نظریه پردازان با عنوان کردن موضوع برخورد تمدن ها سعی در بازشکافی و تجزیه و تحلیل این مسئله با محوریت اسلام و غرب داشته اند.

 «ساموئل هانتینگتون» نخستین بار مسئله برخورد تمدن ها را مطرح کرد و هدف وی از طرح این مسئله برخورد تمدن غرب با تمدن اسلامی قلمداد شد به این معنا که در آینده برخورد اصلی میان این دو تمدن شکل خواهد گرفت درحالی که نظریه پردازان دیگر بر این باورند که این دو تمدن به یکدیگر نیاز دارند و با همکاری و نزدیکی روابط می توانند دنیای جدیدی براساس همزیستی مسالمت آمیز و توأم با صلح و آرامش بسازند. این متفکران در آثار خود بارها مسئله نیاز غرب به اسلام را عنوان کردند و افزودند نگرش ها و باورها نسبت به دین اسلام و مسلمانان باید تغییر کند و راه دوستی، هماهنگی و همکاری را درپیش بگیرند، در غیر این صورت به شکست خود اعتراف کنند و در مقابل اسلام سر تعظیم فرود آورند.


نفوذ فرهنگی و علمی اسلام در اروپا در پی تماس هایی که بین جهان اسلام و دنیای مسیحیت به وقوع پیوست آغاز شد و به تدریج بر وسعت آن افزوده شد. در اثر این تامل و روحیه گذشت و تساهل و رأفت مسلمانان آنچنان تأثیری در مردم اروپا و غرب گذاشته بود که بسیاری نویسندگان و مترجمان غربی شروع به ترجمه آثار مسلمانان به زبان های دیگر کردند و از سوی دیگر، دانشمندان اسلامی هم بیکار ننشستند و به ترجمه آثارشان به زبان های فرانسوی، لاتین و... پرداختند که نتیجه آن انتقال علوم اسلامی به اقصی نقاط جهان بود.
دانشمندان مسلمان و مورخان اروپایی در این موضوع اتفاق نظر دارند که درخشش تمدن اسلامی باعث بیداری ملل مغرب زمین و مبدأ تحول و انقلاب علمی و صنعتی کنونی شد.




تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

 

 

        کارشناس وهابی ضمن توهین به شخصیت عارف بزرگ، حافظ شیرازی، او را فردی شرابخوار و گمراه دانست.

   شبکه وهابی وصال فارسی در اقدامی جدید به توهین و ارائه نظرات غیرکارشناسانه پیرامون شعرا و شخصیت های برجسته فرهنگ و ادب ایران پرداخت.
این شبکه متحجر وهابی پس از توهین های پیاپی به حضرات معصومین(علیهم السلام) این بار به سراغ عارفان و شاعران ایران زمین رفته است. چهره های درخشانی که کلام حکیمانه و کمالات انسانی آنها نه تنها ایرانیان بلکه قلب تمام مردم جهان را مجذوب خود کرده است. حافظ شیرازی، عارف و شاعر بزرگ ایرانی که کتاب سراسر معرفت او درمیان ایرانیان احترام ویژه ای دارد، این بار هدف توهین های این کارشناس وهابی بود.
ملازاده، کارشناس وهابی شبکه وصال فارسی، این بار ضمن توهین به مقام و شخصیت شاعر و عارف پرآوازه ایرانی خواجه شمس الدین محمد(حافظ شیرازی)، خواندن اشعار او را منع کرد و وی را شخصی گمراه خواند.
ملازاده مدعی شد: «اصلا لسان الغیب حافظ نیست. هیچ کسی لسان الغیب نیست. لسان الغیب قرآن است که خداوند فرستاده است. حافظ گمراهی های زیادی دارد.»
وی تنها به چنین توهینی بسنده نکرد و ضمن شرابخوار خواندن حافظ، در ادامه سخنان سخیف خود افزود: «بدون شک که زبون ترین حالات تصوف و جبری گرایی در شعر حافظ وجود دارد. شکست دوران مغول نتیجه این افکار شوم بود و بعد ها در ایران به تفکر شوم تری گرائید که اسمش تشیع شد.»
وی همچنین ضمن خواندن شعر ضعیفی در نقد حافظ، او را به خدعه و حقه بازی و توهین های فراوان دیگر متهم کرد.
در پاسخ به یاوه گویی های این کارشناس سطحی نگر وهابی باید گفت که نوشته ها و گفته ها در طول تاریخ به قدری فراوان است که بر هیچ انسان منصفی که اندک آشنایی با شعر و ادب داشته باشد پوشیده نیست.
تنها از باب اشاره باید گفت که دیوان حافظ به سبب شیرینی بیان و ظرافت معانی و نکات بکر معرفتی و حقایق عرفانی تاکنون بیش از چهارصد بار به اشکال و شیوه‌های گوناگون، به زبان فارسی و دیگر زبان‌های جهان به‌چاپ رسیده‌است.
صدها شرح به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی و سایر زبان ها پیرامون اشعار این عارف بزرگ از سوی اندیشمندان ملل مختلف نوشته شده است و مقالات و کتاب های فراوان دیگری در شرح و راز گشایی از اصطلاحات رندانه دیوان او به رشته تحریر در آمده است.
لازم به ذکر است که به کار گرفتن رمز گونه اصطلاحاتی مانند شراب و می و مستی و ...نه تنها در شعر حافظ بلکه در میان عارفان و شاعران پیش از حافظ مانند شیخ ابوسعید ابوالخیر، شیخ محمود شبستری و...نیز امری متداول بوده است.
بسیاری از دانشمندان، فیلسوفان و حقیقت جویان جهان، زبان به مدح و ستایش کلام حافظ گشوده اند که علاوه بر اندیشمندان اسلامی، می توان در غرب به گوته ، نیچه و اندرسون و در جهان عرب به ابراهیم امین الشورابی المصری و ...اشاره کرد.
گفتنی است وهابیت به سبب تفکرات سطحی و خشک که از مشخصات این فرقه است، همواره در فهم ابتدایی ترین کنایات و اشارات قرآنی و معرفتی ناتوان بوده است. مشابه همین مواجهه با شعر حافظ، در نگاه آنان به معارف قرآن نیز دیده می شود. به گونه ای که همواره از دریافت کنایات و اشارات قرآنی محروم بوده اند و از قرآن همواره به ترجمه و تفسیرهای سطحی و خشک بسنده کرده اند.
شاید در پاسخ به سخنان ادب ستیزانه و بی مغز این کارشناس وهابی سخنی شایسته تر از کلام خود حافظ نباشد که می گوید:
«ز دلبری نتوان لاف زد به آسانی
هزار نکته در این کار هست تا دانی
جفا نه شیوهٔ دین ‌پروری بود، حاشا
همه کرامت و لطف است، شرع یزدانی
رموز سر اناالحق چه داند آن غافل
که منجذب نشد از جذبه‌های سبحانی
ز حافظان جهان کس چو بنده جمع نکرد
لطایف حکمی با نکات قرآنی...»                                                                          
                                                                                                                  

                                                                            لینک دانلود با کیفیت wmv

                                                                                                                                                                                                                               

    براي دانلود فيلم بر روي نوشته لينك دانلود راست كليك كنيد و با save link as  دانلود كنيد

 

 




تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

يكي از معلمان حاضر در مناطق عملياتي دفاع مقدس از خاطرات تدريس در مناطق عملياتي دفاع‌ مقدس مي‌گويد.

"مهدي يزدي" از جمله معلماني است كه با حضور در مناطق عملياتي جنوب كشو براي رزمندگان تدريس كرده است، او در بيان خاطرات خود از تدرسي در جبهه مي‌گويد: اين افتخار را داشتم كه دوبار در سال‌هاي 66 و 67 به عنوان آموزگار از طرف اداره آموزش و پرورش استان مركزي به مناطق عملياتي جنوب كشور براي خدمت به رزمندگان به اين مناطق اعزام شوم.

در مجتمع رزمندگان لشكر «42 قدر» كه لشكري مهندسي ـ رزمي به حساب مي‌آمد، در پادگان «حر» كه حد فاصل خرمشهر و اهواز بود، به تدريس رزمندگاني كه در شرايط جنگي تمايل به ادامه تحصيل داشتند مي‌پرداختم. اين رزمندگان مي‌دانستند كه علاوه بر مبارزه با دشمن بعثي كه تمام دنيا از او حمايت مي‌كرد بايد با جهل و ناداني نيز مبارزه كنند.

هر يكي از كلاس‌ها را در سوله‌هاي زيرزميني پادگان «حر» تشكيل مي‌داديم و رزمندگاني كه امكان حضور داشتند نيز در آن‌ها ثبت نام مي‌كردند. در شهريورماه سال 1366 كه دو ماه در اين پادگان حضور داشتم قرارگاه «خاتم الانبيا» تعداد زيادي از دانش‌آموزان را كه در لشكرها و تيپ‌هاي اطراف به مقابله با دشمن مي‌پرداختند به پادگان «حر» كه حوزه امتحاني هم به حساب مي‌آمد معرفي كرد تا امتحانات نهايي آن سال را در جبهه برگزار كنيم.

برگه سوالات از سوي اداره كل آموزش و پرورش استان خوزستان به دست ما مي‌رسيد و بر اساس جدول زمان‌بندي كه از طرف آموزش و پرورش اعلام مي‌شد امتحانات را برگزار مي‌كرديم. در آن زمان من مسئول حوزه امتحاني بودم و بايد اين را هم تاكيد كنم كه امتحانات در نهايت سلامت برگزار مي‌شد. سپس برگه‌هاي امتحاني را با پست سفارشي به حوزه تصحيح سوالات در استان مركزي ارسال مي‌كرديم و بعد از آن نتايج نهايي نمرات رزمندگان به ادارات آموزش و پرورش تابع استان‌هايي كه رزمندگان از آنجا اعزام شده بوددند ابلاغ مي‌شد.

در خردادماه سال 1367 بار ديگر به مدت سه ماه به پادگان «حر» آمدم. و خارج از شهر اهواز، سه راه سوسنگرد در مقر «تيپ 48» به همراه سه تن از فرهنگيان ديگر از 200 نفر از رزمندگان كه داوطلب آزمون كنكور آن سال بودند آزمون گرفتيم و كارت‌هايي را كه به عنوان رابط سازمان سنجش و آن حوزه امتحاني به من داده بودند را به عنوان برگي از خاطرات هشت سال جنگ تحميلي نگه داشته‌ام




تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

گرداب- سالهاست که هکرهای سیاه، شرکت های سود جو و سایت های نامتعارف، نرم افزارهایی در اختیار کاربران قرار می دهند که عموما به آنها فیلتر شکن می گویند و وظیفه اصلی این نرم افزارها، عبور از موانعی است که توسط یک مرجع قانونی اعمال می گردد

همه می دانیم که فیلترشکن ها چه می کنند ولی آیا می دانید وقتی از فیلترشکن استفاده می کنید وارد چه بازی خطرناکی می شوید؟ 
 
نرم افزارهای فیلترشکن می توانند:  

۱- زمینه برداشت کلیه اطلاعات شما از کامپیوترتان را فراهم می سازد.

۲- آنتی ویروس و فایروالتان را خنثی می کند.

۳- زمینه انتقال بدافزارها به کامپیوتر شما را فراهم می کند.

۴- امکان ضبط تمامی فعالیت های شما در اینترنت را فراهم می سازد.

۵- یوزر و پسورد سایت، وبلاگ، کامپیوتر، ایمیل و تمامی قسمت های فضای مجازی که نیاز به تایپ رمز دارد را افشا می کند.

۶- زمینه نفوذ دیگر هکرها به کامپیوتر شما را فراهم می سازد.

۷- آمار و مشخصات شما را در تمامی سایت های مد نظر هکر ثبت می کند.

۸- اعتبار اطلاعاتی شما را در رده های جهانی پایین می آورد.

۹- مشخصات کامل شما به عنوان یک متخلف در تمامی سایت های معتبر علمی و اجتماعی جهان ثبت می شود.

۱۰- الگوی اصلی اتصال شما به اینترنت کلا مختل می شود.

۱۱- کدهای صفر یک اصلی شما به صفحه باز تبدیل می شود در نتیجه در صورتی که از فیلترشکن هم استفاده نکنید، باز هکر می تواند وارد سیستم شما شود.

 
 






تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

یک سیاستمدار تندرو در اقدامی مغرضانه برای کسی که زنان روبنده دار را به پلیس معرفی کند 250 یورو پاداش تعیین کرد.
 
 
 فیلیپ دووینتر، عضو یک حزب راست تندرو در بلژیک اعلام کرد به هر فردی که زنی روبنده پوش را به پلیس معرفی کند، 250 یورو پاداش می‌دهد.
این سیاستمدار قصد دارد با اقدام خود پلیس بلژیک را به اجرای قانون منع پوشش کامل صورت در ملأ عام وادار کند.
شهروندان بلژیکی واکنش های متفاوتی به این پیشنهاد نشان داده اند.
یک زن مسلمان در مصاحبه ای در این باره گفت: «وقتی آزادی دین و آزادی بیان وجود دارد هر کس می تواند آزادانه عمل کند و هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد و حرفش را بزند. فیلیپ دووینتر می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید ولی از نظر من زنان هم می توانند به پوشیدن روبنده ادامه بدهند.»
یک شهروند بلژیکی دیگر نیز در مورد معرفی زنان روبنده پوش به پلیس برای دریافت جایزه گفت: «من شخصاً از چنین کاری خوشم نمی‌آید که مردم را به پلیس معرفی کنم و از این راه پول در بیاورم.»
رمزی زرکان، یک طنزپرداز هم در این باره گفت: «این پیشنهاد ابلهانه است. اما فیلیپ دووینتر در دادن چنین پیشنهادهای ابلهانه‌ای معروف است. کاری که من می‌توانم در واکنش به این پیشنهاد انجام بدهم، دادن 2000 یورو به کسی است که روبنده بر سر فیلیپ دووینتر کند.»
در حال حاضر استفاده از روبنده برای پوشش کامل صورت در مکان های عمومی در بلژیک برای زنان 150 یورو جریمه در پی دارد.
استفاده از پوشش کامل صورت در این کشور با قانون منع استفاده از برقع و نقاب در مکان‌های عمومی از سال گذشتۀ میلادی ممنوع اعلام شد.
چند روز قبل از طرح پیشنهاد جایزه برای معرفی زنان روبنده پوش به پلیس، جمعی از مسلمانان یکی از محله‌های بروکسل، پایتخت بلژیک ضمن اعتراض به بازداشت زنی محجبه که از برداشتن روبنده‌اش خودداری کرده بود، در برابر یک ادارۀ پلیس تجمع کردند




تاریخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

بنابر درخواست مسلمانان یک استان در کشور اندونزی، داشتن حجاب برای زنان این استان الزامی می شود.
.  زنان مسلمان شهر "تاسیکمالایا" واقع در غرب اندونزی و همچنین بازدیدکنندگان از این شهر به زودی با تصویب آئین‌نامه‌ای از سوی دولت محلی، ملزم به استفاده از حجاب می‌شوند.
شورای شهر"تاسیکمالایا" در حال تهیه پیش‌نویس این آئین‌نامه‏ای است و پیش‌بینی می‌شود که پیش‌نویس این آئین‌نامه تا پایان ماه جاری میلادی تکمیل و به مقامات ارائه شود.
«تیو ایندرا»، از مقامات ارشد شهر "تاسیکمالایا" اعلام کرد: «یک تیم ویژه برای اجرای آئین‌نامه لزوم استفاده از حجاب نیز با نام پلیس شریعت تشکیل خواهد شد، تا به تخلفاتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، رسیدگی کند.»
وی افزود: «بر اساس این آئین‌نامه، متخلفان در دادگاه محاکمه شده و بر اساس حکمی که برای آنان صادر می‌‌شود، مجازات می‌شوند.»
شورای قانونگذاری "تاسیکمالایا" نیز اعلام کرد که این آئین‌نامه بنا به درخواست هیچ سازمان اسلامی تنظیم نشده بلکه بر مبنای آنکه 99 درصد جمعیت شهر "تاسیکمالایا" را مسلمانان تشکیل می‌دهند، تنظیم شده است.
پیش‌تر مشابه این طرح در استان "آچه" اندونزی نیز به تصویب رسیده بود




تاریخ: جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

تعیین جایزه برای کشتن سیدحسن نصرالله
شیخ عبدالله التمیمی، از شیوخ سلفی اظهار داشت که ما برای کشتن سیدحسن نصرالله جایزه تعیین کرده ایم تا از این طریق نزد اسرائیلی ها موقعیت و شرافت پیدا کنیم.
 
 التمیمی که از شیوخ به نام سلفی ها محسوب می شود در گفتگو با کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از دولت اسرائیل هرگونه دشمنی با آنها را تکذیب کرده و گفته است میان وهابیون و اسرائیلی ها هیچگاه دشمنی نبوده و نخواهد بود و آنها در یک جبهه واحد در حال جنگیدن هستند.
او با ابراز انزجار و دشمنی خود نسبت به حزب الله لبنان گفت که ما برای کشتن سیدحسن نصرالله جایزه تعیین کرده ایم تا از این طریق بتوانیم موقعیت و شرافتی نزد اسرایئلی ها به دست آوریم.
گفتنی است که وهابیون بخصوص وهابیون سعودی سال هاست که با اسرائیل دست همکاری داده تا بر علیه مسلمانان مظلوم جهان بویژه مردم بی گناه یمن، بحرین، عراق و پاکستان بجنگند.
آنها با سرمایه های کلان و لشکرکشی به بحرین در راستای اهداف اسرائیل گام های زیادی برداشته اند




تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1